Blogi

Aksela
Tuotteen hinta ja arvo ovat kaksi eri asiaa

Markkinointiviestinnän avulla on mahdollista vaikuttaa tuotteen välinearvoon liiketoiminnan kasvattajana esimerkiksi myynnin määrän lisäämisen tai tuotteen hinnan korottamisen kautta.

Lue lisää
Aksela
Tiedätkö mikä arvo on asiakkaasi tärkein ajuri?

Digitaalisen markkinoinnin ja kaupankäynnin lisääntyessä markkinointiviestinnän rooli korostuu entisestään, sillä nettikaupasta ostettaessa kivijalkakaupassa koettu ostokokemus ja siihen liittyvät arvot jäävät puuttumaan.

Lue lisää
Aksela
Markkinointi­viestintä rakentaa tarinoita paitsi tuotteesta, myös asiakkaasta

Kun asiakas käy second hand -tuotteita myyvässä myymälässä, ostaa sieltä tuotteen ja kertoo siitä sosiaalisessa mediassa, hän ottaa osaa valtavaan kestävän kehityksen ja kierrätyksen ilmiöön.

Lue lisää
Aksela
Miksi palvelun tuotteistaminen on niin tärkeää?

Konkreettinen listaus palvelun sisällöstä on ensimmäinen askel palvelun tuotteistamisessa.

Lue lisää
  • 1