
Ulkoistettu markkinointipäällikkö
Ulkoistettu markkinointipäällikkö ottaa vastuun markkinoinnin suunnittelusta ja toteutuksesta sovitulla ajanjaksolla. Palvelu sopii erinomaisesti kausiluontoiseen tai osa-aikaiseen tarpeeseen. Saat käyttöösi kokeneen markkinointipäällikön, joka suunnittelee isot linjat ja hoitaa käytännön toteutuksen.
Lue lisää
Markkinointiviestintä
Markkinointiviestintä koostuu monesta eri osa-alueesta, joista yrityksen kannattaa viestiä. Tarjoamme ammattilaisen näkökulman ja viestinnällisiä ratkaisuja niin isoihin kuin pieniinkin viestinnän tarpeisiin. Lisäksi rakennamme asiakkaillemme vahvan läsnäolon eri digitaalisille kanaville.
Lue lisää
Tiedottaminen ja PR
Tiedottamisen avulla yritys viestii onnistumisistaan, saaduista kaupoista, teknologisista saavutuksista sekä viime aikaisista tekemisistään. Meiltä saatavilla on lehdistötiedotteen kirjoituspalvelu, jossa laadimme laadukkaan ja kiinnostusta herättävän tiedotteen yrityksesi toiminnasta. Lisäksi etsimme oikeat ammattijulkaisut, toimittajat ja mediat asiakkaan, joille tiedote kannattaa lähettää.
Lue lisää
Markkinoinnin suunnittelu
Tarjoamme yrityksesi käyttöön markkinointiosaajan, joka ymmärtää tarpeesi ja tavoitteesi, auttaa sinua tunnistamaan nykytilanteesi ja tukee sinua markkinoinnin suunnittelussa. Kartoitamme tämän hetkisen tilanteesi, autamme kehittämään ratkaisut ongelmiin ja pidämme huolta toimenpiteiden toteuttamisesta.
Lue lisää
Tuote- ja palvelukonseptit
Osana viestintästrategiaa tarjoamme tuote- ja palvelukonseptit, joissa yrityksen tuotteet tai palvelut tuotteistetaan, hinnoitellaan ja mietitään paras mahdollinen viestintäsuunnitelma, jotta tuotteista tai palveluista syntyy mahdollisimman kiinnostava ja innostava kuva.
Lue lisää
Asiantuntijuuden tuotteistaminen
Asiantuntijuuden tuotteistamisessa luodaan asiantuntijalle brändin ydin sekä vahva palvelulupaus asiakkaalle.
Lue lisää
Palvelun tuotteistaminen
Monille yrityksille tuotteistaminen on haastavaa ja jää sen vuoksi tekemättä. Palvelun tuotteistamisessa autamme paketoimaan palvelun sellaiseen muotoon, että asiakas ymmärtää mitä palvelu sisältää, miten tai missä palvelu toteutetaan ja mitä hyötyä siitä on asiakkaalle.
Lue lisää