Aksela

Asiantuntijuuden tuotteistaminen

Asiantuntijuuden tuotteistamisessa luodaan asiantuntijalle brändin ydin, pohja liiketoiminnalle. Tässä keskeistä on myös luoda vahva palvelulupaus asiakkaille – sellainen, jonka takana asiantuntijayritys voi seistä. Näiden jälkeen päivitetään ulkoinen visuaalinen ilme ja sisältöstrategia tukemaan brändin ydintä ja palvelulupausta.

 

Asiantuntijuuden tuotteistamisessa on kyse siitä, että ymmärretään, mitä arvoa asiantuntija voi luoda asiakkaalle.

 

Palvelun tuotteistamisessa konkretisoidaan palvelu avaamalla, mitä siihen kuuluu. Samalla rajataan pois se, mitä siihen ei kuulu. Lisäksi palvelu hinnoitellaan. Sen jälkeen palvelusta viestitään asiakkaaseen vetoavalla ja kiinnostusta herättävällä tavalla.

 

Autamme yritystäsi tuotteistamaan palvelusi seuraavilla tavoilla:

 

  • Määrittämällä palveluiden sisältö ja rajaukset
  • Määrittämällä palveluiden kohderyhmät ja hyödyt
  • Luomalla palvelulupauksen ja palvelua tukevat visuaaliset elementit

Ota yhteyttä

X

Ota yhteyttä

Maria Aksela
Maria Aksela

CEO

 

040 5409 812

maria.aksela@aksela.fi

aksela.fi